Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с централно заключване алфа 146

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от NIKSANA86 Покажи съобщение
    Колеги не знам как да си сменя заглавието на темата става дума за алфа 146 ако има значение в случея
    Готов си.

    Първоначално публикувано от NIKSANA86 Покажи съобщение
    не напротив вече ии с ключ няма централно ..всяка врата по отделно
    Модулът има защита, след определен брой неуспешни заключвания се изключва. Ако смъкнеш релето за малко и пак го сложиш, би трябвало да тръгне. Ама първо оправи бравата.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #17
      Моята 146-ца е с централно с такива китайски машинки и си работи перфектно вече 3 години. Ако се окаже, че имаш изгоряла машинка свиркай!
      Alfa 145 1.9 JTD `00 ЕН3345ВС
      Alfa 145 1.9 JTD `99 ЕН6640ВН TOTALED
      Alfa 146 1.6 Boxer `96 ЕН7645АМ Still rollin`

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
        Модулът има защита, след определен брой неуспешни заключвания се изключва. Ако смъкнеш релето за малко и пак го сложиш, би трябвало да тръгне. Ама първо оправи бравата.
        1) къде ми е бушончето за централното?
        2) къде е релето?
        Ако не вали довечера ще свалям кората.. тия дни не хванах ден, в който да съм в къщи и да не вали!


        Alfa Romeo 146 1.6 16V TS -97г

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от NIKSANA86 Покажи съобщение
          1) къде ми е бушончето за централното?
          2) къде е релето?
          Ако не вали довечера ще свалям кората.. тия дни не хванах ден, в който да съм в къщи и да не вали!
          1. не го помня точно кое е, но мисля имаше нарисуван ключ над него
          2. на бушонното табло. Не може да го объркаш, по-голямо е от останалите
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #20
            Ако още не си разглобявал... пробвай първо с пръскане на смазка. Имах същия проблем зимата и щях да пиша още първия ден като ти видях темата, но колегите казаха. Та, аз пръсках ВД 40 и свърши работа. Без разглобяване, без нищо. Оттогава не се е повторил проблема. Защитата и при мен се задейства. В началото си помислих, че от много опити съм прецакал машенката, а то ... имало защита. Успех.
            166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA Покажи съобщение
              Ако още не си разглобявал... пробвай първо с пръскане на смазка. Имах същия проблем зимата и щях да пиша още първия ден като ти видях темата, но колегите казаха. Та, аз пръсках ВД 40 и свърши работа. Без разглобяване, без нищо. Оттогава не се е повторил проблема. Защитата и при мен се задейства. В началото си помислих, че от много опити съм прецакал машенката, а то ... имало защита. Успех.
              Ами свалих релето и бушона за малко след, което ги върнах, впръзках смазка и опитах отново, но няма полза. Предполагам машинката е заминала. Опитах се да сваля кората за да видя каква е, но така и не видях от каде се сваля тази кора на вратата


              Alfa Romeo 146 1.6 16V TS -97г

              Comment


              • #22
                http://www.alfa145.com/upload/Alfa14...boot%20146.PDF
                Виж тук , колега, има си доста картинки, кое и как са разглабя.
                146 1.3 боксер 1996г.
                156 SW 1.9 JTD 8V 2002

                Comment


                • #23
                  ---
                  Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:32.
                  Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                  Comment


                  • #24
                    Здравейте на всички,
                    нека споделя как завърши драмата около моята ключалка. Значи не видях проблем с бушона и релето. Защо ли, ще разберете по- късно!!!!
                    В четвъртък опитвам да отключа шофьорската врата с ключът и ... не се отключва само пасажерската и шофьорската от вътре..разбрах, че има механичен проблем, но пътувах. Отидох си в Хасково и вчера отидох до един майстор който слага централни и се разбрахме да я погледне днес. Отивам сутринта човека ми изкара изгорелият бушон(гледал съм бушонът над рисунката на ключ а той е долният и не обърнах вниамние... което си е чиста проба ТЪПОТИЯ). Та централносто тръгна и заключваше, но е явно, че има някакъв механичен проблем. Прибрах се и докато пипах зъбчето на вратата го бутнах и то се заключи, но докато вртата е отворена и не може да се затвори защото упира в механизма на рамката на вратата. От там се тръгна на ключар, който беше на адрес, но поради някоя причина реши, че няма нужда да дойде до вкъщи за да ми оправи колата а каза .. ами ти можеш сам да си я оправиш и ми обясни да дръпна дръжката на вратата за да освободя механизма и с една отжерка да избутма зъбчето обратно. ПОЛУЧИ се, но явно при опита да я отключа след като я блокирах изгорих отново бушонът на централното и отидох да взема нов бушон и сега най- после всичко работи. Но определено трябва да ида на един свестен ключар в София за да ми виде механизма, защотото доколкото разбирам ако всичко ми е е наред трябва като дръпна дръжката на вратата за отваряне зъбчето да се върне в изходна позиция само.. но това не се случва и предполагам е някоя пружинка... иначе смазах 1000 пъти с ВД 40. И така... ако имате подобни проблеми - бущончето (петото от горе на долу ако не греша... с ключе НАД него) и вече описаният начин за механизма ..
                    Поздрави на всички!


                    Alfa Romeo 146 1.6 16V TS -97г

                    Comment

                    Working...
                    X